Lions Club Haarlem-Spaarne heeft in samenwerking met wijnkoperij Henri Bloem gekozen voor wijn van het huis Garofoli om te verkopen voor het goede doel.

Dit jaar gaat de opbrengst van de verschillende projecten van onze club naar de vernieuwende jongerenorganisatie Triple ThreaT. De jongerencommunity in Haarlem-Oost en Schalkwijk. Meer info over deze jongerenorganisatie klik hier.

Het huis Garofoli bevind zich bij Monte Conera, de bekende wijnheuvel in de provincie Marche, langs de Adriatische kust en ten noorden van de historische stad Loreto. Sinds 1871 is Garofoli een voorbeeld voor veel Italiaanse wijnmakers vanwege de opwindende manier waarop zij traditie en innovatie weten te combineren. Op basis van traditionele druivensoorten zijn zij er de afgelopen decennia keer op keer in geslaagd nieuwe wijnen te maken die bij publiek en kenners hoog scoren, ondermeer door topnoteringen in de italiaanse Wijnbijbel Gambero Rosso.

Bent u enthousiast over de wijn en wilt u het instrumentenfonds steunen, dan kunt u rode Garofoli Farnio Rosso Piceno en/of witte Garofoli Serra del Conte bestellen voor 6 euro per fles. Vul het formulier Wijn bestellen  in of E-mail aan: deroosdepee@hetnet.nl  Gaarne naam, adres, telefoonnummer en emailadres vermelden onder opgave van het aantal flessen rood en/of wit.  Bankrekening: NL79 INGB 0009 140460.

.